Delikatesy Esencja i spotkanie blogerek


W środę miałam okazję po raz pierwszy uczestniczyć w comiesięcznym spotkaniu warszawskich blogerek kulinarnych. Inicjatorką spotkań jest Hania-Kasia. Poznałyśmy się na konferencji Food Blogger Fest.



W Delikatesach Esencja, gdzie spotkanie miało miejsce, rozmawiałyśmy o jedzeniu i smakowałyśmy potrawy z sezonowych produktów. Z tego też zresztą restauracja słynie.  Karta jest krótka, za to zmienia się co miesiąc. Dania nie zdążą się znudzić, jeśli zagląda się częściej. W majowej karcie królowały szparagi i Wege Burger.

 

 Ja skusiłam się na klopsa na zielonym groszku z twarożkiem i niestety nie byłam zadowolona – niby wszystko do siebie pasowało, jednak danie było zdecydowanie za suche, sosu koperkowego było jak na lekarstwo. Gdybym miała ponownie wybierać na pewno zdecydowałbym się na karkówkę ze szparagami.





Na początek zostałyśmy powitane jabłkowym drinkiem i czekadełkami w postaci grzanek z różnymi sosami. Na deser już nie znalazłam sił, ale podobno są warte grzechu. Może innym razem.

Lokal całkiem fajny, prosty i niezobowiązujący wystrój, wygodne krzesła i stoliki. Wielki minus za toaletę. Właściciele powinni zwrócić na nią uwagę i poprawić jej jakość. Przecież nie od dziś wiadomo że toaleta jest najważniejszą wizytówką każdej restauracji. 






Cieszę się, że mogłam poznać tyle wspaniałych dziewczyn, w szczególności Karolinę z bloga Warsaw by Miss Karo Cherie. Nie mogę się doczekać kolejnych spotkań, również dlatego że nie udało mi się ze wszystkimi porozmawiać i poznać.


Instagram